Sunday, May 01, 2011

25 Hari Lagi...

Salam...

Mulai hari ini, aku berazam untuk buat CountDown ! Yahhh...untuk apa ya ? Aku dah nak tunang ke ? Dah nak kahwin ke ? Jeng jeng jeng....

Aku nak countdown untuk hari julung julung kalinya aku akan dapat first gaji ! Yabeda beduuu... Bikin kalut saja sejak kebelakangan ni bila poket kering seperti kemarau gua cakap sama lu !


Kawan kawan cikgu yang lain pun dah merasa dua kali gaji...aku je belum lagi. Nak marahkan kerani, tak boleh jugak...karang kalau marah dia, langsung hujung tahun baru aku dapat gaji kot ! Hayya...inilah first salary punya penangan ! Fuhh...

Wahai 25 haribulan Mei 2011, ku nantikan kau dengan penuh setia....

Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork