Sunday, April 03, 2011

Kompleks Renang Kuala Lumpur.

Salam.

Waaa...aku cukup sedih dan kecewa sebab tak dapat nak bawak budak budak khas belajar berenang kat tempat ni. Haritu aku ade datang Kompleks Renang Kuala Lumpur ni,  aku dah jumpa penyelia dia...tapi penyelia tu kata dia tak boleh nak terima budak budak khas untuk belajar berenang kat kawasan tu sebab takut hilang kawalan...lagipun dah arahan pihak atasan. Hurmm...harapan ku hampa dan kecewa wo...terpaksalah aku cari tempat berenang yang lain.

Walaubagaimanapun, aku berterima kasih kat penyelia tu sebab sudi la layan aku. Thanks to Encik Salman dan Encik Jasmee. Jumpa lagi lain kali.

Jadual sesi renang di Kompleks Renang Kuala Lumpur.
Dewasa RM2. Kanak=kanak : RM1

Kompleks Renang Kuala Lumpur....
Address:Jalan Tentram , Bandar Tun Razak , Kuala Lumpur , MALAYSIA (Postal Code: 56000) Telephone: (03) 9131 6353

Sekarang ni aku ingat nak mohon kebenaran bawa budak budak khas belajar berenang kat Kolam Renang Desa Tasik tu...harap harap dipermudahkan segala urusan. Amin...


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork