Tuesday, April 26, 2011

Gambar Yusri KRU & Lisa Surihani !

Salam !

Cak cak cak ! Alaa Yusri you pun dalame menduda ni ape kata tamatkan saja zaman duda tu...huhu...Lisa Surihani pun okay ape ? Comel jer pun ! Sesuai laa beb. Nah comel tak mereka berdua ni ? Cepat cepat kawin...Maya Karin jangan kecewa la yer...

Psst...orang kaya ada harta semua orang suka ye tak ? Cettt...awek awek cun petik jari je dah datang. Kan kan ! Jom layaakan gambar Yusri dan Lisa Surihani yang dikatakan tengah bercinta...
Cute style !
Untungla yusri !

Cak ! I dah tak available la you !

Yusri KRU dan Lisa Surihani. 
Gambar tipu !! Jangan percaya gambar ni superimpose !
Lepas ni ramai lah yang kecewa yer ! Lisa yang cun dah jatuh cinta kat Yusri la pulakkk! =) Chow !

Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork