Monday, April 18, 2011

Cikgu Shida & Amir Maharaja Lawak ?

Salam !

Aku suka amir maharaja lawak ! Aku sayang  amir maharaja lawak ! Undilah amir yer ! Aku taknak amir maharaja lawak tersingkir ! Aku nak amir maharaja lawak menang !!

... Ok ok stop, tu dalam mimpi jer. Hehehe...anyway, siapa sangka...trafik aku naik mencanak bila aku menulis tentang amir maharaja lawak ni kan ! Tak caya ?

Kalau you all tak sokong I, I tak marah pun tau !
Kalau dah ramai yang sayang I, you all  jangan lah dengki yer ! = )
 muahhx untuk amir maharaja lawak


kalau cikgu popular, janganlah kome dengki yer...muaxx !
 jumpe kome kat sekolah, cikgu rotan kome yer !

sampai hati kome cakap cikgu sakit mental yer...tak baik tau !
 
cikgu punya hal, cikgu punya suka laaa, you all ni  kan...nakal tau !

Bukan amir maharaja lawak je yang korang suka, malah Cikgu Shida Dari Parit juga menjadi pujaan hati ramai woo ! Pengguna google sekarang tengah hangat mencari maklumat pasal Amir maharaja lawak dengan si Cikgu Shida ni...huuhu...panas panas !

P/s : Ramai orang kelantan sayang dan minat dengan amir maharaja lawak. Jangan harap amir maharaja lawak nak tersingkir awal yer.

P/ss : Mak aku pun dissagree dengan cara dan gaya cikgu shida express herself dalam video nya di youtube. Tak masuk akal bagi seorang guru mempunyai attitude macam tu. Abang aku pulak cop cikgu shida as CIKGU GILA GLAMOUR.


Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork