Monday, January 10, 2011

Hapuskan Raca Benci ?

Benci ?!

Aku tak suka membenci orang...tapi perasaan benci tu mudah je wujud dalam diri aku. Aku memang tak suka cari pasal dengan orang lain, tak pernah plak aku nak campor campor hal orang lain...bagi aku sendiri lebih baik.



 Ayat yang paling aku benci : I hate My life (kenapa? sebab kita kena sentiasa bersyukur)


Entahlah, bila aku gembira dengan cara hidup aku..kenapa ada yang membenci dan iri hati ? Weh...dalam hidup aku ni aku boleh kira laa berapa kali aku happy, berapa kali aku gelak besar, aku bukan selalu happy...tapi bila aku senang lenang camni ko cuba tarik ke-happy-an aku...aku memang terasa sedih gila. Benci gila kat kau.

Allah yang maha kuasa, kau hapuskanlah kebencian aku ni, ko redakanlah api kemarahan aku ni...aku taknak jauh dari Kau, aku percaya kau sedang menyulam sesuatu yang cantik untuk aku dari atas sana...

Korang sume ada tips tak nak hilangkan kebencian terhadap seseorang ? Aku tak mahu terus membenci...nanti aku nampak macam orang gila tua nak mampus !






Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork