Sunday, January 30, 2011

Bumper Kereta Kelisa Double Line !

Ola ! Harini aku nak memperkenalkan kat korang semua tentang awek aku yang paling comel iaitu Eryna ! (errr...aku punye ke? belasah je laa) Ni nak cerita sikit, ada benda terbaru tentang Eryna...dia dah transform dari kereta penyodok menjadi kereta kangaroo ! 

Gambar bumper kereta sebelum : Eryna versi bumper penyodok ;)


Kenapa  aku cakap kereta ni sebelum ni macam penyodok ? Err...sila tengok  gambar Eryna betul-betul yer, bumper depan tu betul betul nak menyembah  bumi. Kalau ade sampah ke, bahan buangan ke, tahi kucing ke...semuanya  Eryna boleh sapu sekelip mata ! Haha...terror gile ;)

Lobang hidung korang pun tak muat kat celah bumper depan tu kan?



Eryna memang pengawas kebersihan laa, kerja dia sodok sampah & tanah je ;)


Buat beberapa ketika Eryna menjadi penyodok, bahagian bumper asyik tersagat je. Hal ini telah bikin muka tuan punye kereta masyam je hari-hari. So untuk elakkan tuan punye Eryna mengamuk ,dia kenalah transform jadi kangaroo pulak ! 

Gambar Bumper Kereta Selepas : Bumper Eryna bertukar menjadi kangaroo!



Siap boleh berenang-renang bawah bumper tu yer? 



Eryna dah tak boleh kaut kaut sampah atau tahi kucing lagi ;)


Amacam, best tak berkenalan dengan awek baru aku , Eryna ni? Cool kan ?
Feeling Lucky?
 

Designed by Alieff Artwork