Thursday, December 16, 2010

Olivia Mengkhianati Aku...Kau Memang Babi.


 What happen ? This is what happen..


Signal wireless menunjukkan "very low" sekarang ni. Saje taknak kasik aku blogging yer ! Anyway...Alhamdulillah, laptop Olivia aku dah sehat akhirnya...thanks to Along my bro sudi tolong betulkan aset kesayangan aku ni...


Tapi...


Mood aku hilang. Hasrat nak blogging pasal terjah Terengganu haritu telah terbantut sebab Laptop aku rosak. Banyak gambar kenangan yang aku save...tapi hilang...


Memang super duper aku kecewa...korang bayangkan je la...aku usaha banyak gile untuk tangkap gambar sana sini...aku kecewaaa laa! aku kecewa aku penat ! ...dah la, aku nak nangis ni..  = (


p/s : .... takde pesanan....eh, kartun Olivia the pig tu memang babi ok, tapi nama Laptop aku pun Olivia gak !
 

Designed by Alieff Artwork