Sunday, November 14, 2010

Restoran Rasa Mas.

Nak makan kentang goreng dan nugget lemau tak ? Cube bayangkan kalau korang pergi restoran nak makan benda sedap, bayaran pun sedap gak...tapi hidangan dapat yang di-goreng balik punyer...ape cer ! 

Ni cerita kat Restoran Rasa Mas. Restoran ni ala ala Chiken Rice Shop gitu laa. Masa dapat makanan lemau dan hitam hitam tu, ada gak rasa nak marah...tapi aku dengan sis aku makan je la. Time waiter tu lalu,  aku pun bertanya la...

Aku tanya kat waiter : " kenapa kentang goreng ni macam ni rupenye ? "  
Waiter tu jawab : " entahlah, saya tak tahu..ni kerja tukang masak kat dapur tu...
So, aku pun cam...sabar je lah ok !

Review Tak Best Tentang Restoran Rasa Mas di...dot dot dot !
  • Set makanan yang ada tahu goreng tu, masin weh
  • Set makanan yang ada chicken chop, kecik giler kot...tak puas nak makan.
  • Set nugget dan french fries tu hitam, kesan di-goreng balik...memang tak fresh dan tak rangup !

gambar pelanggan yang tak puas hati dengan hidangan dari restoran Rasa Mas...

gambar hidangan makanan french fries dan nugget yang dah hitam hitam...

tengok gambar pun memang tak selera kan? uhuhuhuhu

so, kami tak makan pun french fries ni...biarkan je la...naya orang je !

Hihi, kalau korang...ape korang buat ? Mengamuk dalam restaurant ? Jumpa manager ? Tendang kerusi meja ? Makan semua hidangan sampai telan pinggan sekali ? Hehehe.... chow dulu beb !
 

Designed by Alieff Artwork