Saturday, November 13, 2010

Hari Sabtu Adalah Hari Untuk Berehat, Bukan Hari Untuk Bergaduh.

Geram ni geram. Elok elok mood aku ceria mengemas rumah awal pagi ni, aku rasa terbantut sangat sangat bila dapat renjatan halilintar dari seseorang ni. Geram weh, sakit hati aku.

Aku takde buat ape salah pun kat ko kan! Aku bengang sangat kat ko sebab ko takde pun amik peluang or masa yang ada ni bersyukur or fikir balik kesilapan lampau.

Belajarlah berkomunikasi dengan baik. Bila nak bercakap dengan orang, biarlah ade adab sopannya. Jangan tau nak marah suka suka hati dan salurkan kemarahan tu dekat sesiapa yang ko suke. 

Ayya ! Rosak mood aku di hari Sabtu, pening kepala aku. Disebabkan miss communication dengan ko, ko pulak naik hangin tak tentu pasal. Fikirlah weh, fikir balik tindakan ko tadi...wajarkah ??? wajar ??? sekian !

p/s : sorry yer. blog ini sudah ringan seperti yang dimahukan. nak buat tacap sikit...harap harap tak dapat award blog terhuduh bila balik nanti.
 

Designed by Alieff Artwork