Wednesday, October 20, 2010

Viva Elite Kelahiran Terunggul Bayi Sulung Miss Neon : Misi Mencari Nama Bayi Yang Sesuai ; )

Aku dah beranak bayi baru ! Hehehe...Nampak tak nampak tak nampak tak, kenapa aku happy ? Speechless lah bila tengok bayi aku yang baru lahir ni merangkak hon hon depan rumah kan...rasa nak peluk cium je kan...kecik kecik da pandai nak hon mama ye ! gedik siut !

Ok, takmau cerita banyak lah. Aku dah happy sekarang walaupun sebelum ni susah payah aku nak dapatkan perodua viva elite ni. Asalkan dia cukup sifat, dan sihat walafiat, aku bersyukur. Alhamdulillah...(sila jangan gores dan menang kereta viva elite aku ni ok)

agak agak eryna nak lawan drift tak ... gila goyang seh drift dengan viva (body ringan siut)

 viva elite miss neon yang sangat cun, aaaiii macam kereta pigeot plak kan ?

viva elite midnight blue , my dream come trueee wuwuwuw ~

 pim pim, dari side plak...

pim pim elite tau tau tau...sayang mucuk mucuk tuhhh

aku dalam misi mencari nama anak aku nih...apekah nama yang sesuai ?
 nama nama bayi : neoryna, eryna, neon, neorul, silampuneon ? erkk blur seh ! chow .. 
mood : terbang melayang sambil kentut telur !



 

Designed by Alieff Artwork