Saturday, September 04, 2010

Video Panas : Samseng Melayu Buli Cina Di UPM ???? Isu Perkauman Timbul Lagi, Kempen One Malaysia Pak Najib Nampaknya Tak Berkesan Langsung !

Samseng melayu yang bongok memalukan kaum sendiri ! Pihak berkuasa sila siasat perkara ni !!
Melayu buli cina ? Sesiapa yang membuat angkara ni patut ditangkap !!


Malu aku malu, mana nak letak muka ni weh ! Bangang tak bangang orang melayu dalam video ni boleh buat kerja terkutuk macam ni! Arghhh macamana kes buli ni boleh berlaku di UPM ? Mana pergi otak diorang...letak dalam buntut ke ?  Ada security pun tak boleh nak kawal keadaan ke ? 

Seriously, aku tak berapa nak paham kenapa mamat-mamat melayu tu marah macam tu sekali dalam video ni. Setahu aku melayu ni takkan buat perangai macam tu kalau tak diusik. But in this case, nampak sangat mamat-mamat tu bangang , takde ilmu, dan takde iman. Macam ni ke perangai kau setelah mak bapak bagi didikan dekat kau ?

Weh, aku ni pengecut .. tak sanggup aku nak duduk dalam zaman 13 Mei...Aku taknak weh ! Pihak berkuasa silalah siasat perkara ni. Tangkap dan penjarakan orang - orang yang buat masalah perkauman ni tanpa mengira bulu ! Semakin menjadi-jadi nampaknye ketengangan antara kaum dalam Malaysia ni. Korang tak sayang Malaysia ke weh ? ;(
 

Designed by Alieff Artwork