Monday, August 09, 2010

Kisah Ngeri : Pembunuhan Di Majlis Kahwin ??? Pengantin Lelaki Tembak Bapa Dan Ibu Saudara Semasa Upacara Perkahwinan !

Pengantin tembak orang??? Hentikan penggunaan senjata api secara berleluasa !!
9 Ogos 2010 - Alkisahnye perkara ni berlaku kat Ankara, Turki. Sebuah majlis perkahwinan kononnye nak ada sesi melepaskan tembakan ke udara. Tapi lain pulak jadinya bila pengantin lelaki tak dapat kawal temabakannya, lalu tertembak mati bapa sendiri, dan dua makciknya.

Bukan 3 orang je yang kena, 8 tetamu lain pun turut cedera akibat peluru yang terhambur dari senjata api yang digunakan oleh pengantin tu. So, sekarang ni pengantin tu ditahan..

P/s : Masyarakat Turki memang sinonim buat tembakan udara untuk meraikan apa apa majlis dan banyak yang kematian dah berlaku.Ishh ishhh...
Nak tengok video lagu gspot gstring gormandize yang best tu kat sini yer : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045  
Hah, kalau nak vote aku silakan , dan terima kasih ye : http://apps.facebook.com/mcdwhatsyourg/entry.php?id=4045

 

Designed by Alieff Artwork