Sunday, July 04, 2010

Kesabaranku Diuji Oleh Allah, Semoga Diberi Petunjuknya...


Ya Allah, aku rasa begitu teruji Ya Allah. Ampunilah segala dosa-dosaku Ya Allah...Aku bersyukur atas segala pemberianmu Ya Allah. Namun janganlah kau tarik kebahagiaan itu Ya Allah...

Ya Allah, sesungguhnya aku tahu pasti ada hikmah disebalik ujian mu Ya Allah. Berikanlah aku petunjuk dan hidayah mu Ya Allah...tolonglah tenangkan hati ku ini Ya Allah...

Ya Allah, kuatkan lah semangat ku Ya Allah, kasihanilah hambamu yang lemah ini Ya Allah, Kau Maha Penyayang, Maha Pengasih..kau lebih mengetahui segala isi yang tersirat dan tersurat yang berlaku atas dunia mu ini Ya Allah. Tunjukkan lah aku jalan mu itu...

Ya Allah, mampukah aku lalui segala ujian ini dengan tabah...aku buntu, aku keliru, aku hilang arah, aku gelisah. Ya Allah...bantulah hamba mu ini...permudahkanlah segala urusan ku di dunia dan akhirat mu Ya Allah...Perkenankanlah doa hambamu ini Ya Allah. Tiada tempat mengadu lagi selain dari Kau Ya Allah...

P/s : Terima kasih semua yang dtg wedding bro aku...aku gembira, tapi tak sangka aku jadi sesedih dan kecewa ini...
 

Designed by Alieff Artwork