Sunday, July 18, 2010

Gambar Panas Maya Karin.

Siapa yang curang ni, Maya Karin?

Ini adalah gambar Maya Karin sedang marah dan serang Nuffnang ! Kenape ? Maya Karin datang serang Nuffnang sebab status glitterati dia dah takde ? Omaigod, ape nak jadi ni ? Sejak bila Maya Karin dilayan begitu teruk oleh orang Nuffnang ? Oh tidak, kesian sangat sangat kat Maya Karin. Doakanlah kebahagiaan beliau okay...



Sedang aku melihat-lihat nuffnang yang tengah server down ni, tiba tiba aku tergerak hati nak masuk Innit. Eh, kenapa tak boleh log in Innit ni, kenapa Nuffnang cakap aku bukan Glitterati ? Ini tidak adil ! So aku tengok status aku dah jadi ordinary, ape kes ? 

Adekah sebab aku berlaku curang terhadap Youthsays ? Ah...kalau camtu, terpaksa buang Youthsays punya iklan la ni ? Alaaa...white flag ! Terpaksa buang Youtsays lepas ni ! ;( 

P/s : Korang cari gambar Maya Karin curang terhadap Muhammad Ali ke? Memang tak dapat la den nak nolongnye k... :)



 

Designed by Alieff Artwork