Wednesday, September 17, 2008

PENAT GILE KODOK

:pandaGeli_30:

* Harini daku sgt kepenatan. *
dan daku rase nak pengsan ~
dan daku takleh bercerita panjang ~
*the pictures can tell you all in all *

:pge01: ohh..ade satu pantun untuk korang..Smile
pergi sekolah terasa malas,
dengar lecture lagi la malas,
dalam kelas tersgtla panas,
semakin lame,semakin buas.
(apakah??):pge06:

*****

GAMBO ini di - snap bile lect keluar membiarkan kami bermaharajalela dalam kelas!
SickKami sgt bising,
saya sudah tidak tahan.:pge15:

*****

Saksikan aksi di ranjang bersama abuyah and ahh~bon!

(gambo ni aku yang snap,mari gelak!)..


Abu sedang meronta2,tapi aku suruh ah~bon pelok dier kuat2..hahaha...
(sgt mesra ini orang):pge47:
:pandaGeli_02:
*moral value : DONT MESS WITH AH-BON*

*****

(Ini adalah gambo yang di snap - semase penggambaran PRISON BREAK) :pandaGeli_13:

DAKU sgt penat + panas + ngantuk = mau bukak pose dgn eskrem soda:pge14:

*****

Tapi..lihatlah ape yang jadikk.. AngryFace HUaaa!!
~Mari saksikan ape yang berlaku~
Daku sgt kuciwa dan malu kekucingan.
:pandaGeli_18:



*****

:pge58: Neo with frustrated face.:pge58:

aku penah tego IDZ,tapi..aku pon same gak..
kasut dah season but still dare to pakai.
so, look what happen now!:pge13:

KASOTKU DAH TERCABOT
then balik naik bus RAPID plak..
mcm cipanzee :pge55: jer aku rase.
HAK HAK.
*end*

:pandaGeli_08: p/s : ade sape2 tak nak sponsore kasut baru??

hehe...

*****

 

Designed by Alieff Artwork